svar

Anonym om 9 juni 2011:
hon liknar inte en turk...
svar: okej men hon är det :) !
nasty om Balen!:
har du gjort slut med nohhe? du hänger lite för mkt med ali...
svar: vadå hänger med ali? vi går i samma skola och det är min o nohhes vän och till din information så har jag o nohhe inte gjort slut?
Anonym om Balen!:
ma fuck klänningen hela du e fin du gjorde klännigen fin ommg asså så fucking söt
svar: så jävla söt asså tack!!!!♥
Anonym om Balen!:
omg så fkn sööööt, chilenare därför haha!
svar: hahahaha jävla king!! tack ♥
Anonym om Balen!:
är du tsm med han på bilden eller
svar: nej? jag är tsm med NOHHE TAHAN vad är de folk inte fattar

elsa andersson om Balen!:
gud vilken sjukt fin klänning !
svar: taack så mkt antar jag, den är faktiskt skitsnygg!
jenny om 4 juni:
hej sötis var har du handlat din tröja över fin jur mkt kostade den
svar: Gina tricot förra sommaren tror inte de existerar längre :(


Tack så mycket för alla de andra söta kommentarerna. Love ♥ ♥ ♥ ♥/Claudia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0