9 juni 2011

Efter skolan träffades jag och Sara i Entré och shoppade lite inför imorgon (en skjorta, guldring, och klackar och lite klämmor)
När jag kände mig klar stack vi till mig och lämnade grejerna, stack till Sara - hämtade cykel och cyklade till min mother för Sara ville ha några kläder som hon hade hemma hos mig och så åt vi sen drog vi vidare till Entre igen.
Haha! Jag och Sara har snackat brittiska typ halva dagen, vet inte vart vi fick det ifrån... Your little cunt....
Men nu sitter vi här hemma hos mig, har duschat och Sara har plattat sitt hår sen vi kom hit. Nu ska hon fläta mitt hår sen gittar hon hem tror jag. Yep hon bekräftade precis. See ya :D

Kommentarer
Anonym

hon liknar inte en turk...

2011-06-09 23:52:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0