svar

heheh om I cant stop missing you:
är det i gulahöja :)
svar: ja det är det
josefin om Hos mamma:
du ee så fiin vill ha ditt utseende! <3
svar: Tack :)
Anonym om t-tr-trå-TRÅKIGT....:
har sara och ali gjort slut??
söta e ni by the way :D
svar: ja de har dom, tack så jätte mycket!
josefin om Oh maaaaaa sweet jesus:
vart har du köpt den tröjan? haha känns som att jag kommenterar din blogg för mycket men haha .. :p
p.s jättefin är du!
svar: jag vet inte för det är saras. haha ja du kommenterar väldigt mycket men det är ingenting dåligt. Tack så mycket :D 
Anonym om ?:
den första!! skitsnygg!!
svar: jag vet redan vilken jag ska ha höhöhö
Anonym  (prisejesus) om How to kill a spider:
HAHAHHAHAHA såå sjukaa :O !!!
svar: har typ aldrig förstått vad man ska svara när någon säger så.. typ tack eller ja.. "haha"
Anonym om Så här gick det till..:
så faked !!!
svar: vi kan testa och knäcka din nacke o se om de fake
Anonym om 1/6-2011:
Ohhhhhh tjejer ni är skitsöta har sett er ute... men ingen av er blev så värsta på ngn av bilderna=/
har inte sett värsta av sara men claudia fortsätt blogga
svar: haha tack antar jag :D... ja de ska jag, sara ska börja blogga snart har hon faktiskt sagt.
Du får iallafall ett halvt tack

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0