t-tr-trå-TRÅKIGT....

minns inte sist jag fotade mig i skoltoaletten men det är ju sånt som händer några gånger om året.. 
Fyfan vad jag börjar tycka det är tråkigt att blogga!!! :( Men när mitt liv är tråkigt @ home, så är verkligen bloggen min räddare i nöden, för här kan man typ dela med sig av tråkheten... Typ vem kan gissa att jag har skit tråkigt just nu? Borde rymma hemifrån till Miami, då kanske det blir lite intressant iallafall.

OCH herrejesus hur fan lyckas man få bort alla sina låtar ifrån ipoden om man inte är jag??? och ladda ner hälften av alla jag hade och sen råka få bort dom med??? Har för tillfället 88 låtar - och jag tycker om typ.. 7 av dom :S ? Har suttit och laddat ner i timmaaaar, men får bara hem en massa skit musik!! :@


Kommentarer
Anonym

har sara och ali gjort slut??

söta e ni by the way :D

2011-05-28 23:45:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0