tisdag den 24

tjo :) idag var jag i skolan... fick ett nytt arbete jag ska redovisa om men jag ska redovisa med tarkan!! hur fan ska de gå asså.. iallafall får fokusera på fredagens redovisning sålänge, så jävla stressigt alltså. Iallafall efter skolan stack jag med Ali till värnhem och åt i burger king och efter träffa jag sara och vi stack och sola hahahahahaha somnde i solaruimet det var översjuuuktt!! sen stack vi till mig och sorgligt nog glömde jag att jag hade dans så jag typ bara pass på deeeeee. Vi träffade lola snabbt, eller iallafall jag sen stack jag hem till mamma, hade fått hem några paket ;)
fick hem en peak-blus och min efterlängtade Ed Hardy bikini :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0