strålande

hejhoppppp :)
vilket väder!! hade man verkligen inte förväntat sig hahaha!
Idag efter skolan (då vi tränade hela TEA-passet på vår catwalk ;) ) var jag - som jag har varit de senaste veckodagarna - med ali för han har börjat jobba :D !! Var med honom tills han började och sen tog jag bussen till min babian älskling nohhe ! ♥
Typ kollade på när han och alla andra spelade ps3 typ khara call of duty har typ sneat på den helt..
Sen var vi en runda med Akilles åt helvete typ i 1 timme , kom hem nu klockan är snart 11 och har mytat för min pappa att jag varit på dans..... haha grov /


bild från igår när hampus tvätta av bajs från sin sko. Mohaha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0