stadsbiblioteket

Idag efter skolan stack jag med Danijela, Simme och Måns, och nancy till stadsbiblioteket och jobbade igenom vårt arbete vi har inom vårt SO/NO projekt som vi ska redovisa på torsdag.. Stress alltså vi började med allt typ igår. Iallafall, hittils ser de ganska bra ut för vår del, tror de kommer gå bra :)
Och som Sara skrev träffade jag henne en stund gick en runda i stan och sen tog vi bussen hemåt. 

Hatar såna här dagar jag snear, känner bara jag vill ta ut min ilska på någon.. Vet inte vem.. min comviq är liksom ute och nohhe är inte inne i fb.. men vill nt bråka med honom.. men ah.. hallå vafan säger jag omg hejdå ska gå äta!!!



Grattis i efterskott Zahraa ♥ ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0