söndag 8 maj

igår vaknade jag hemma hos mig med Nohhe, ali.c och sara för andra gången i rad och på morgonen så skulle de hem o byta om så jag o Sara gick en runda i stan, kollade efter några presenter till Piff o puff, det är verkligen svårt med allt man faktiskt kan välja emellan, vilken kommer de tycka om mest, färg? storlek? modell? ohh. Tjejer vad hade ni kunnat tänka er köpa till er kille på månadsdag? Något mellan Parfym eller Peak tröja

 

typ shit konstig bild... men japp :D hittade en film igår som har premiär lite längre fram och den verkar sjuk!!!!!! Handlar om ett TV-team som ska spela in spöken och sånt exakt såna som finns på tv4+ men det blir kaos... När det handlar om spöken, andar osv så kan jag bokstavligen på hjärtinfarkt på plats!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0