sover på soffan...

ohh andra natten jag ska sova på soffan!! Igår satt jag typ vid datan och såg något röra sig på golvet i ögonvrån, och det var typ en skit fet spindel...skulle hämta en sko och mosa krypet men när jag kom tillbaka sprang den under sängen och sen var den borta, flyttade sängen och letade men hittade inte den, så min första tanke var att den kröp IN I min säng och den tanken håller jag fast vid. Så har flyttat in till vardagsrummet för tillfället! :(

har typ googlat nu och hitta spindel sorten : HOUSE SPIDER!! kolla dom läshiga benen!!
de står typ den kan springa 50 cm/sekunden!!!!!! djuur


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0