Hemma

Idag årka ja verkligen inte vakna så jag stanna hemma ätit nyss och städat mitt rum!
Och jag har klarat mig i plattång i nästan en och halv månad fast ja brukar platta det hos claudia helt otroligt fast de
bra för håret men ja ville typ bara säga det.
men ska snart plugga och sen vänta på claudia tills hon kommer hit och min lur är sönder nu typ något så jag kan
inte fotta hatar xperia! Iallafall
Ska säga en sak asså kan folk sluta snacka om ali till mig han gjort så och så han e player ja och
ni vet väl inte hur han e mot mig så sluta snacka bajs ja hör de dagligen like i care? nä haha puss
ja skriver när claudia är här :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0