fuckfuck

Tjenare! idag är det inte min dag kan jag säga men ja har skrattat en hel del andå.
Idag så skulle ja typ göra något och så ramlar min älskade spegel och typ gick i tusen bitar
och ja kommer få otur i 7 år ja tror på det min dag va de inte iallfall idag så ja typ kommer claudia hit
och börja fotta sig ja bara hallå ja behöver hjälp och hon bryr sig inte men sen iafall tog vi den och dumpa den
någon stans stack till henne och byta om för har allt där och träffa ali hussein nohhe i chinabox
och stack vi till hennes dans och efter dansen så skulle vi springa till bussen
och så går claudias tighst sönder och hon visar hela muttan hahahaahah! nej men typ visa låren
så ja skratta så mycket så min läpp sprack så ja blödde haha sen byta hon om vi träffa alla dom igen
och va med dom lite sen stack vi hem till henne hämta lite saker nu sitter jag här och äter mammas kyckling bagette mums och nu ska ja typ plugga lite och sova så ja kan komma tid imorgon..
puss vi hörs sen ja lägger upp bilder sen om ja orkar fast de finns inte mycket att visa

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0