failat arbete

kom hem igår och försökte göra min redovisning på datan men allt gick åt helvete när min pappa försökte hjälpa mig haha!! Vi bråka för han förstod inte vad jag mena och jag blev sur, sen försökte Carla hjälpa mig och då lossna det, men just när jag skulle börja skulle vi äta och efter maten somnade jag... VAD SKA JAG GÖRA NU?? börjar om 45 minuter - måste gå om 15 och har inte gjort något...määäähhhrrrö... o måste göra min biologi uppgift fortfarande. har hållt på att tjata om den i 8 månader nu typ kan jag inte bara få de gjort!?!

iallafall fuck de jag kommer alltid på någon ursäkt.. måste till skolan nu snart vi höres:-*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0