answers

.... om 14 maj:
HAHAH, kan du inte lägga ut den videon när du sjöng :D,
över sött är du!!
svar: hahahahha never!!!! du kommer verkligen ångra dig om du skulle höra mig sjunga... Tack så mycket♥

Anonym om I cant stop missing you:
vem äre på bilden? du och.,?
svar: jag o nohhe?

Anonym om I cant stop missing you:
så söööta!!!
svar: taaaaaaack :D ♥
samah om I cant stop missing you:
har ni gjort slut :-O:-O
svar: neeej :O :O saknade bara honom...

Anonym om I cant stop missing you:
Nohhe största knullmaskinen i malmö gillar att såra andra den jävla svinet!!!! claudia tips från mig till dig gör slut så snabbt som möjligt med honom han e nt den rätta för dig
svar: din mamma är en knullmaskin vad fan skriver du din jävla råtta bara för han har knullat dig eller någon du känner innan så bryr ingen sig vad fan vet du om han e den rätta för mig??? jävla smuts kom inte hit med dina fucking patetiska argument, får spel asså snear!! som om jag hade gjort slut med honom för ngn anonym bajsunge säger det o-m-g

Kommentarer
anonym

asså :O sheet menar folket allvar när de kmr me såna kommentarer fattar inte, inte för att jag ska bry mig och sånt men fan e deras problem haha som om du nu kmr göra slut bara för att nån cp människa sa de haha :S

bara fuck såna, de vill förstöra, btw älskar er blogg fortsätt skriva varje dag !!!! :D

2011-05-18 22:45:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0