8 maj - Mors dag

När vi hade varit i stan kom vi tillbaka hem till mig o då var min pappa uppe. Han sa att vi skulle dra och äta med mamma för det firades Mors dag i Chile, så var ju tvungen att gå fast att nohhe och ali var typ under mig. Sara gick och träffa dom medans pappa, jag och mamma gick till stan och åt i en arabisk restaurang


efter maten gick vi lite i stan och kollade, efter kom vi hem och jag städade mitt rum ifrån igår.. Och under städningen fick jag också dra till Roma livs för att lämna ali.c ipod till honom hahahhahha stackaren fick inte köpa cigg och frågade alla men ingen svara honom!!!
kom hem och fortsatte städa.. Till sist satte pappa på film - "Los ojos de Julia" efter filmen tog jag en dusch och till sist somna jag :)

Kommentarer
Anonym

omg de arabisk maaaat ;o

e du arab?????

2011-05-09 15:00:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0