22 maj

tjena, sneade lite sist jag skrev men nu är jag i toppform igen :D !
I fredags skulle vi alla tjejer fira Soad som fyllde år i veckan så de blev fix it på muggar, läsk och två flaskor hehe. Skit kul var det!! När allt blev som vanligt träffade jag nohhe och till sist somnade jag här.

Lördag eftermiddag vaknade jag och stack hem för att vika nytvättade kläder och fick hjälp av Sara. När vi var klara så stack vi mot annelund och träffade tjejerna, och jag lola och sara hade vår lilla plan B (eller som lola säger: blan P) så vi gick lite och hoppade. Vid 11 så rörde jag mig mot nohhe igen för att kolla på film med honom och ali chahine men ingen av dom fatta hur man gjorde den grejen med HDMI på typ en halvtimme men till sist fixa dom de men vi kolla på Insidious och den såg jag typ förra veckan på bio? :S

Efter filmen gick vi runt rosengårdskolan med Akilles och då var klockan 3.. Domedagssnacket var typ igång och jag ljuger inte nu men marken skakaaa!!!

LITE SENT INLÄGG GLÖMDE SÄTTA IN DE!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0