10 Mäj

Hej bloggen jag vet ni saknat mig ja har inte bloggat på 6 dagar typ ja vet har inte orkat
men har iafall haft rkt sjuk helg har nog inte skrattat så mycket i hela mitt liv!
men ja idag börja ja ett haha sen skulle på teater i en halv timme sen sluta jag?kul
sen stack ja hem åt mami hade beställt en pizza tryckte in mig hel helt sjukt men ja har gått upp skit mycket i vikt
och sen stack vi till entre köpte vita converse sen stack ja till utvecklingsamtal rkt grym är ja i skolan mamma fick
glädjetårar för mig första gången ja sitter på ett möte utan att dom säger något negativt skit stolt är jag faktist
och sen stack ja mamma handla godis för vi ska myskväll så ko mja hem och gick träffa claudia snabbt så vi gick runt och kolla i stan efter lite saker sen nu sitter jag här och ska kolla på film med mamsen så puss hej ska lägga ut några bilder på mig och lola när vi fular oss :* 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0