1 maj - REGN!!

shoo, mitt första inlägg på denna bloggen typ, halvt. men iallafall ser fram emot att börja blogga med sara, hon uppdaterar mycket och det är super, för då blir vi dubbeleffekt höhö. Som ni ser så ja igår grillade vi med mina föräldrar hemma hos min mamma och efter var det värsta epic fail med spriten och sånt så vi typ drack inte, vilket faktiskt var bra. När Sara gick hem så gick jag Nohhe, lola och Ali chahine hem till mig - mirakel alltså! Min pappa sa att de fick sova över och att jag fick dricka och att jag fick komma hem full och att jag inte skulle få skit!! och som vanligt fick jag inte sova!!

När jag vaknade i soffan själv så väckte jag de andra och vid 1 stack vi ut. Har varit ute idag hela dagen med nohhe theo alaa och dom sen kom ali chahine tillbaka haha, hmm kom nyss hem men ska träffa nohhe nu igen och så ska vi till min mamma och äta. Iallafall det var min uppdatering, ska lägga in våra sötis bilder från igår hemma hos mamma med nohhes lur. Jalla bye habibis!! :-*
och vi tog denna bilden igår, vi var ute med shorts okej, idag hade jag 2 koftor + skinnjacka och frös som en isbjörn!!....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0