bajs

Hej igen ja är skit seg på blogga jag vet men ja försöker och har fått någon typ sjukdom i armen de gör skit ont ja snart ska ja till läkaren igen. och ja igår byggde ja också naglar med claudia..
och är skit glad för mamma tycker synd om mig så nu ska ja äntligen få väskan ja tjatat efter fast i brun tror jag det blir
ochh hon lova mig typ andra kläder också så är skit glad och ja har köpt andra saker men ja pallar nt fotta och lägga upp vet nt varför tycker de är onödigt men ska väl göra det då puss hej juste ja har sommarlov också skit skönt men det känns inte så och hoppas claudia läser detta den gröna tröjandu köpte från mango köpte också den hihi:$
och ja min kusin från stockholm har kommit skit kul och igår sov jag hos min mormor älskar  henne mest men nu ska ja forstätta spela ps3 med min kusin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0