7 juni

tjeeeena :)
Idag har jag varit i skolan och ja haft en ganska bra dag. Det har varit lite äckligt väder men ja annars har jag haft en bra dag. Sista lektionen var vi och tränade inför modevisningen som är på fredag ;)  

När jag kom hem var planen att bebi skulle komma en sväng men min pappa kom tidigt, och hade skit mycket att göra hemma. Men nu är det klart och mitt rum är klart.. snart. Har lite dammsugning kvar men det skjuter jag upp till imorgon, typ vem fan ska orka dammsuga 10 på kvällen? Ska ladda ner några låtar sen tror jag att jag....d.ä.ck.a.r... Men måste fixa mina ögonbryn innan det också hahahaha rain forrest.


Kommentarer
EMMAS

fin bild :D

2011-06-07 22:57:05
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0