13 juni

Efter att jag kom hem ifrån skolan så stack jag till föreningsgatan där mamma satt och fikade med sina kollegor och tog pengar för skulle dra och bygga mina naglar och det blev av, och det var en ganska sliskig man som tog hand om mina naglar.. Hade lust att gå därifrån men höll mig. Iallafall blev jag ganska nöjd med dom, hoppas de överlever till balen!
Sitter iallafall och chattar med Ali och planerar inför imorgon. Kommer bli skit kul :D ♥
Efter att jag byggde så var jag i Entré med maja och sara, medans Soad också byggde. Sen träffade jag min faster o då stack vi hem och nu är jag här, dödstrött!

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0