10 juni 2011

Stack hemåt efter att skolans vårfest var slut. Sara kom till mig och vi gjorde ingenting speciellt, småstäda antar jag. Nohhe och Theo kom hem till mig och ja vi satt och softa, snackade o sen kom Khalil också. Och då ungefär så stack vi alla ut men jag och Sara gick vår egna lilla runda... höhö... Sen kom vi tillbaka till grabbarna då hade Ali stifler också. Men vi var inte heller med dom så länge för dom skulle in till stan och vi stack hem till mig och gjorde inget speciellt. Vid 1 på natten kom Nohhe och Ali chahine hem till mig och däckade här. Väldigt väldigt trevlig kväll :)



Ali och jag påväg till matsalen :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0