svar.

Anonym om Avslutning..:
claudia, hur mkt poäng gick du ut med?
svar: jag vet inte räknade inte haha, 1 MVG, 1 VG, resten G, det blir väl 175? :)
mAnonym om Idag åker vi till Norge :):
vad menas med fellaz puss? söt du e
svar: asså fellaz stavas ju inte fellaz men det uttalas ungefär så vet inte vad det betyder exakt på svenska men typ grabbar tror jag? :D Tack så mycket :)
Anonym om Dag 2:
ooohhh älskar dina kläder, hur många adidaströjor haru :D haha
svar: hahah tack, jag har 5 stycken men den grön/lila är saras och den vita med röda armar är nohhes haha :P
anonym om Dag 3:
inget taskig eller så men du e myyycket sötare än din kille :D puss<3
svar: ok. jag vet.
Anonym om =):
OMG SÅ JÄVLA gullig dU ÄRRR !!!!! RIKTIGT GULLIG RÖST HAHA
svar: hahahah skojaru me mig jag fula mig rkt mkt på videon, men taack:D
A.C om I can be your bestfriend and you be my homie:
HAHAHHAHAHA fucking tanair snor från mina låtar!!!!!!!!!!
Till nohhe föresten
svar: tab kol khara duuu chahine hahahhaa vi saknar dig habibi saknar du oss? plus de va jag som "snodde" din låt kelb
Carmen om RIO:
JAG HAR VARIT I RIO HIHIHIHIHIHIH :d
svar: svääär e de ett land man vill åka till? dom säger att folket e helt otrevligt, e de så?
anonym  ([email protected]) om $:
har din kompis dani en ny blogg eller har hon slutat blogga?
svar: vet shi........ kan kolla sen
josefin om 02.00:
Var filmerna bra ? :P
svar: jaaa har sett sjukt många filmer, den näst sista harry potter e sjuk måste se fortsättningen på bio, sen om ni inte har sett TAKERS måste ni se den!!! sjuk film plus mycket sexiga grabbar med som chris brown, T.I, Hans christiensen osv.. sick. Och den SUCKER PUNCH som går på bio SUGER !! Och vi har sett dumma mej, aliens VS monsters o såna,

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0