Ingen data

Hahaha.... inte kul. min data är sönder, råkade spräcka skärmen pååååå min älskling.. Vill dö så tråkigt man har nu, delar data med nohhe, med andra ord är jag just nu datalös eftersom nohhe är en jude när det gäller data.

Idag började vi jobba sent o hjälpte till me o stänga, nu är vi hemma, vi ska äta våra vofflor sen får vi se vad vi gör av dagen.. Kommer inte blogga så mycket.. ni vet ju liksom varför, men min data fixas när jag kommer hem så sen blir allt som vanligt, om jag ens kommer hinna blogga för när jag kommer till sverige är jag bara där i tre dagar, sen tippar jag mot TUUURKIET :D

heh.. men vi ses :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0